Bachleda Kongresy Eventy
O naszej firmie

Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji stacjonarnych, hybrydowych oraz w formule on-line

Sukces eventu często zależy od pomysłu, czegoś co nada mu charakteru i pozwoli zapamiętać na długi czas – w tym tkwi siła zespołu Bachleda Kongresy Eventy. Nasze pomysły są niezwykłe i osobliwe, dlatego realizacje pozwalają na spełnienie Państwa snów i nadanie im intensywniejszych kolorów.

Skorzystaj z naszego 55-letniego doświadczenia które zdobyliśmy podczas kompleksowej produkcji kongresów i eventów. Nieustanny rozwój, elastyczność i doskonałe rozeznanie w dynamicznych zmianach na rynku konferencyjnym to coś co nas wyróżnia

Zapraszamy do naszego portfolio, które stale rośnie Zorganizowaliśmy już setki konferencji eventów i innych ciekawych projektów w formule stacjonarnej, hybrydowej oraz on-line.

Pasja, wiedza, zaangażowanie Wierzymy w to co robimy a słowa ''nie da się'', czy ''niemożliwe'' usunęliśmy ze słownika

Nasz team

BOŻENA CHOWANIEC

Dyrektor Biura

Lubię towarzystwo i spędzanie wolnego czasu w gronie przyjaciół. Dlatego w życiu zawodowym cenię pracę zespołową, wspólne dążenie do wyznaczonych celów oraz wzajemne wsparcie. Organizacją konferencji i spotkań firmowych zajmuję się od 21 lat, ostatnie 14 lat poświęciłam na swój rozwój przy organizacji kongresów. Duże projekty, ciekawe wyzwania to spełnienie moich zawodowych oczekiwań.

Po pracy spokój i odpoczynek odnajduję w chwilach spędzonych z synem, spacerze po lesie i dbaniu o ogród.

MAŁGORZATA FIJAŁ

Dział organizacji

Zajmuję się tworzeniem koncepcji eventu, a później koordynuję przebieg jego realizacji. Odpowiadam też za zakres współpracy z podwykonawcami oraz czuwam nad jakością ich usług. Pracuję tylko z najlepszymi. W moim kilkunastoletnim doświadczeniu w branży konferencyjnej i eventowej najbardziej doceniam współpracę z wieloma bardzo inspirującymi osobami oraz dobre relacje w zespole projektowym, które moim zdaniem są gwarancją powodzenia.

Moje 100% zaangażowanie w pracę oraz pełną odpowiedzialność za realizowane projekty równoważę wieczorem przy dobrej muzyce, interesującym filmie czy wciągającej książce lub tatrzańską wycieczką z plecakiem.

ANNA CHMURA

Dział organizacji

Branża MICE jest częścią mojego życia już od 16 lat. Zaczynałam od organizacji spotkań integracyjnych, mniejszych eventów i konferencji. Teraz mogę pochwalić się pracą nad skomplikowanymi projektami, które czasem wymagają kilku lat szczegółowych przygotowań. Współorganizowałam kongresy i konferencje dla 2 tys. uczestników. Mieszkam i pracuję w Zakopanem i nie zamieniłabym go na żadne inne miejsce.

Moja pasja do wycieczek wysokogórskich jest okazją do naładowania się pozytywną energią oraz przełamania własnych słabości. Na wycieczkę oczywiście zawsze z aparatem fotograficznym, który zatrzymuje piękne wspomnienia na dłużej. Zimą wybieram snowboard i biegówki; latem – rower, podróże i odkrywanie nowych miejsc.

KAMILA KNAP

Dział organizacji

Zajmuję się składem i korektą tekstów, programów, tworzeniem baz, stron internetowych wydarzeń, formularzy, pism, wniosków etc. Do moich zadań należy opracowanie graficzne i skład materiałów do druku, koordynacja tworzenia platform, media społecznościowe, a także promocja i pozyskiwanie uczestników, partnerów i patronów. Koordynuję wszelkie terminy na każdym etapie realizacji. Deadline to deadline – choć i w tej kwestii potrafię zdziałać cuda. Czuwanie nad prawidłowym przebiegiem wydarzenia, kompleksowa i wieloaspektowa koordynacja realizacji są dla mnie priorytetem. To praca wymagająca ciągłego rozwoju, elastyczności, nieskończonych pokładów cierpliwości oraz bycia na bieżąco w tej dynamicznej branży – wszak zmiana to jedyna pewna rzecz w życiu.